Wednesday 15 November 2017

Bollinger Bånd Scalping


Bollinger Bands reg Introduksjon: Bollinger Bands er et teknisk handelsverktøy laget av John Bollinger tidlig på 1980-tallet. De oppsto fra behovet for adaptive handelsbånd og observasjonen at volatiliteten var dynamisk, ikke statisk som det var allment trodd på den tiden. Formålet med Bollinger Bands er å gi en relativ definisjon av høy og lav. Per definisjon er prisene høye på øvre bånd og lavt på lavere bånd. Denne definisjonen kan hjelpe til med streng mønstergjenkjenning, og er nyttig når man sammenligner priskonkurranse med virkningen av indikatorer for å komme fram til systematiske handelsbeslutninger. Bollinger Bands består av et sett med tre kurver trukket i forhold til verdipapirpriser. Mellombåndet er et mål på mellomtidsutviklingen, vanligvis et enkelt glidende gjennomsnitt, som tjener som basis for øvre bånd og nedre bånd. Intervallet mellom de øvre og nedre båndene og mellombåndet bestemmes av volatilitet, typisk standardavviket til de samme dataene som ble brukt til gjennomsnittet. Standardparametrene, 20 perioder og to standardavvik, kan justeres etter dine formål. Lær hvordan du bruker Bollinger Bands: Bollinger på Bollinger Bands bok av John Bollinger, CFA, CMT Få de 22 Bollinger Band-reglene Registrer deg for å motta sporadiske e-postmeldinger om Bollinger Bands, webinarer og Johns nyeste arbeid. Vi deler aldri informasjonen din John Bollingers Månedlig kapitalvekstbrev Analyse og kommentarer på markedene pluss investeringsanbefalinger fra John Bollinger. CGL Abonnentområde Februar 2017 Utdrag Nåværende Outlook Vår nåværende utsikt for amerikanske aksjer er ganske positiv. Vi forventer høyere priser over mellomtiden. Markedsinternaler er sterke, deltakelsen er bred og veksten tiltrekker seg interesse. Nye 52-ukers høyder forblir sterke og nye nedturer er ikke-eksisterende. Mening i media er ofte negativ, noe som tyder på at vår bullish mening ikke finnes i nærheten av å bli universelt akseptert. En skanning av nettsteder som CNBC, MarketWatch og Yahoo Finance bekrefter dette. Vi forstår at verdsettelsene er høye, men dette ser ikke ut som en negativ faktor ennå. En annen potensiell negativ, økende rente synes ikke å være i stand til å få noe traction. Scalping system 14 (EURUSD scalping med Bollinger Bands) Skrevet av Bruker den 15. april 2010 - 16:05. Sendt av Hessel Valuta: EURUSD Tidsramme: 5M, 1M Før jeg forklarer mitt enkle scalping system, må jeg takke Chelo som skrev Scalping system 7. Jeg elsker enkelheten i systemet, og det ser ut til å fungere ganske bra Men jeg var ikke helt fornøyd med inntaksregler og stoppfall. Prisene kan flytte opp og opp og opp mellom BB 50-2 og BB 50-3. Så jeg tenkte på å justere systemet litt, og gjør oppføringene mer pålitelige. For å gjøre dette, la jeg til RSI 8 (linjer på 30 amp 70) og Full Stochastics 14,3,3 (linjer på 20 amp 80) Vi ​​bruker nå følgende indikatorer: Bollinger Bands periode 50 avvik 2 (gul) Bollinger Bands periode 50 avvik 3 (blå) Bollinger Bands periode 50 avvik 4 (rød) RSI 8 (horisontale linjer på 30 amp 70) Full stokastikk 14,3,3 (horisontale linjer på 20 amp 80) Oppføringsregelen forblir den samme når pris krysser på minst halvveis til det øvre blå bollinger-bandet, selger vi. Prisen kommer tilbake til den midterste røde linjen (MA50). Det er her vi tar fortjeneste. Å ta fortjeneste litt tidligere, kan være klokt, fordi det ikke er 100 garantert at retracement vil bevege seg helt til MA50. Men bare selg når RSI er over 70 og Full Stochastics (nesten) treffer 80-linjen. Motsatt historie for en lang oppføring Jeg bruker ikke stopptap med dette systemet, fordi (spesielt på 5M tidsramme) oppføringer er nesten nesten en suksess. Når prisene går på feil måte, dobler jeg bare min innsats. Jeg tar fortjeneste når prisen nesten når MA50 under en retracement. Å ha pasient er svært viktig når du bruker dette scalping-systemet Alle kreditter til Chelo Happy trading Skrevet av Bruker den 16. april 2010 - 15:00. ok. Jeg har noen tanker om dette. Oppsettet er mye bedre enn det forrige. du kan bare handle bollinger band alene. Du vil bli brent mesteparten av tiden. Uansett hvor mange avvik du har. På reglene må du ha en hard stopp. Det er bare god pengestyringsfølelse. For det andre vil jeg vente til begge indikatorene krysser tilbake (overbelow) (overboughtoversold) nivå. Så begge indikatorene må overkjøpes og komme ned for å være et gyldig signal. Jeg har sett saker der markedet fortsetter å bevege seg. Så ikke bare antar når den når oversold for å umiddelbart selge. 5 minutter er for lang. Du vil være foran datamaskinen hele dagen og natten for et par handler. 1 minutt er bra for en rask 5 pip hodebunn. Tester 30-sekunders tidsramme akkurat nå. Det virker ganske bra for 3 pips. og du har ikke vært der lenge. Pass på at du har lave spredninger. Jeg vil prøve dette på gbp og eurjpy og se hva som skjer. Skrevet av Bruker den 16. april 2010 - 15:38. Case og punkt. Se på den nedre bevegelsen som skjedde. ikke engang 2 pips positive før det fortsatte å gå ned. Skrevet av Bruker den 17. april 2010 - 02:40. veldig bra system. Skrevet av Hessel 19. april 2010 - 16:57. Hei der, jeg heter Hessel van der Hoeven og Im fra Holland. Jeg sendte denne strategien for fire dager siden uten å være registrert for noe forum eller noe sånt. Dette forklarer hvorfor jeg ikke kunne legge til et brukernavn for eksempel. Jeg lurte på om dette kunne endres. Jeg vil gjerne se navnet mitt over dette scalping-systemet. Om systemet da. Newboy, når prisene når Red BB, er en ny oppføring enda mer pålitelig. Vanligvis vil prisen ikke nå Red BB, men når det gjør, har du et veldig fint inngangspunkt. Venter på at begge indikatorene skal krysse er et seriøst alternativ, det vil gjøre oppføringene mer sikre. Du kan imidlertid savne noen få pips ved å vente på indikatorene å krysse. Spørsmålet er, hvor mye risiko er du villig til å ta i en handel. Når du ikke er helt sikker på en ny mulig oppføring, bare vent på at indikatorene skal krysse. Skrevet av Bruker den 20. april 2010 - 00:15. Skrevet av kacenkabila 20. april 2010 - 02:22. Hei, kan du, vær så snill, gjør en ekspertrådgiver Thx Innlevert av Dave 20. april 2010 - 12:44. Dette ser bra ut for meg, men jeg er ikke klar på oppføringen. Hva er halvveis opp til det øvre blå bollingerbandet. Halvveis fra hvor aktive handelsfolk Poll - del din liveopplevelse eller les hva andre har å si. Du kan hjelpe tusenvis til å forbedre sin handel Copyright 2007 mdash 2016 Forex-strategier-avslørtForex Scalping-strategi med Bollinger Bands Scalping GBPUSD og EURUSD 5 min trading charts med Bollinger Bands. Denne strategien fungerer best i et rekkeviddebundet markedsmiljø preget av nesten flat horisontaljusterte Bollinger Bands. Indikatorer: Bollinger Bands med standard 20,2 innstillinger Foretrukket tidsramme (r): 5 min. Handelstimer: EUR, US Foretrukne Valutapar: GBPUSD, EURUSD GBPUSD Diagram: Strategi Eksempel Bollinger Bands må være nesten flate berører den nederste Bollinger Band Open BUY-posisjonen. Still stoppfallet med 10 pips under inngangsprisen. Lukk handelen på øvre Bollinger Band. Bollinger Bands må være nesten flat (range trading) Prisen berører den øvre Bollinger Band Open SELL posisjonen. Sett stoppfall ved 10 pips over oppgangsprisen. Lukk handelen på det nedre Bollinger Band. Relaterte innlegg: Last Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System Med Super Nøyaktig Og Rask Signaler Generering Teknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet og REPAINER ALDRI opptil 200 pips hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Range Detection Email Mobilvarselvarsler Ingen Repainting eller Lagging Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader.

No comments:

Post a Comment